30 sierpnia 2014

Królewska fotografia

Fotokawalarz - powiedział o mnie mój dobry znajomy (fotograf) gdy tylko zobaczył początek mojego nowego projektu antyfotograficznego. Już sama nazwa świadczy o jego prześmiewczym charakterze, do tego dobór środków utrwalających nie jest przypadkowy.Jest to dokument w krzywym zwierciadle, zdjęcia które dotyczą każdego z nas, bo każdy jest swego rodzaju królową lub królem. Fotografie w sposób brutalny, wręcz nachalny przedstawiają bezpośredni widok z tronu (toaleta) ,,en face''. Scenerie w żadnym stopniu nie były aranżowane. Do dokumentacji kilkunastu ,,królestw'', którą potraktowałem jako zabawę posłużył mi aparat zabawka Instax Mini 7s (polaroid).

Królestwo Roberta / Gliwice

Królestwo Łukasza / Wojska

Królestwo Piotra / Zabrze

Królestwo Kaśki i Tomka / Gliwice

Królestwo Darka i Grześka / Gliwice

Królestwo Mariusza / Zabrze

Królestwo Anny i Bartka / Wieszowa

Królestwo Aleksandry i Aleksandra / Gliwice

Królestwo Basi / Racibórz

Królestwo Mirka / Zabrze


Królestwo Agnieszki / Gliwice

Królestwo Tomasza / Gliwice

Królestwo Ewy i Grześka / Zabrze

Królestwo Wiwi i Wiki / Wieszowa
Dla mnie fotografia to przede wszystkim frajda, a to czy robię coś na poważnie czy dla żartu nie ma żadnego znaczenia :) Dziękuję wszystkim, którzy zaprosili mnie do swoich domów i podzielili się swoim codziennym widokiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz